Banky.cz Bankovní poradna zdarma Půjčka #21765, Nestíhám splácet nebankovní půjčky

Jak řešit situaci s nezvladatelnými nebankovními půjčkami a úvěry?

REKLAMA
Nejlevnější půjčka od Zonky
21.7.2023 Půjčka

Dobrý den, vlastím nezodpovědným chováním jsem se dostal do situace, kdy během pár dní jsem si nabral dost jednorázových nebankovních půjček a úvěrů. Je zřejmé, že tyhle krátkodobé závazky od různých věřitelů není šance včas splatit (něco kolem 100 tis.) Ještě v prodlení nejsou, po té ale vyskočí ještě úroky. Jak by se nejlépe dala situace řešit? Napadá mě snad jen počkat než se naplní doba, kdy dluhy budou po splatnosti, abych žádal o insolvenci. Konsolidace u banky není možná. Je s ručitelem šance, že banka schválí konsolidaci? Nebo je zde nějaké ještě jiné řešení? Moc děkuji za odpověď.

Dobrý den,

splatit krátkodobé (30 dnů) vysoce úročené nebankovní půjčky ve výši 100 000 Kč je pro většinu smrtelníků nemožné. Nebankovky evidentně neprověřily dostatečně Vaši bonitu (schopnost půjčené peníze splatit), čímž porušily Zákon o spotřebitelském úvěru. Doporučuji vyhledat odbornou právní pomoc a požádat soud o zneplatnění úvěrových smluv od počátku (následně byste vracel jen jistinu a to dle svých možností - splácel byste ji třeba i několik let). 

V bance Vám žádné další peníze ani konsolidaci neposkytnou. Žádat o insolvenci hned po půjčení peněz nedoporučuji - soud by vaše jednání pravděpodobně vyhodnotil jako úvěrový podvod a oddlužení by Vám nebylo povoleno pro nepoctivý záměr. Nemůžete si jeden měsíc nabrat půjčky a druhý měsíc požádat o osobní bankrot.

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

Nedošlo k zaúčtování platby pojistného

18.5.2024 Banka

Pokračování dotazu č. 23528: Dobrý den, děkuji za rychlou a vstřícnou odpověď. Ale nesouhlasím s ní. Tedy alespoň z větší části. Jediné co si z ní vezmu, je že s trestním oznámením počkám ještě týden. I když už jsem na policii psal, nepodal jsem ještě trestní oznámení. Jestli je to opravdu chyba, tak tak fatální chybu do dvou týdnů určitě musí banka opravit, Jinak ať to rovnou zabalí. Výhrady k odpovědi: 1. Ten název vlákna, který jste mu dali je nesmysl. Protože kdyby jste můj dotaz přečetl pozorně, dozvěděl by jste se, že oni mi sumu pojistného strhli z běžného účtu. Jenom jaksi si tu strhnutou sumu nechali a nezaplatili pojistné. Což mně zařadilo mezi dlužníky. 2. Co je to za banku, která udělá chybu, co může klientům zničit život a není schopná ji minimálně 5 dní opravit. Kdo může takové bance věřit, že ho neokrade? 3. Ty banality co píšete o skóringu bank jsou hezké a jasné každému. To je takový front face. Ale proč tedy když je to takové dobromyslné, proč tedy banky odmítají zveřejnit své skóringové algoritmy? A hlavně zařazení do registrů? Ale to jsem odbočil. Na to nečekám odpověď. Já další půjčku ani nepotřebuji. Jenom jsem to používal jako kontrolu, že je s mým skóringem vše v pořádku. To chci vidět jak to ti břídilové v Air Bank (jestli opravdu jde o technickou chybu) zase dají do správného stavu. 4. Jestli opravdu jde o technickou chybu, proč se to stalo jenom u jednoho úvěru? Mám i jiný. A hlavně proč neodpovídají na moje dotazy položené přes jejich aplikaci a emailem? Jediné co jsem se dozvěděl je na infolince. Tam mi vysloveně lhali. Volal jsem jeden den. Operátorka mi papouškovala to co Vy - že jde o technickou chybu, o které vědí. Nic víc nebyla ochotná říct. Pak jsem volal druhý den. A jiná operátorka mi sprostě lhala. Zopakovala, že jde o technickou chybu a že oni vědí. Ale zřetelně sprostě lhala když říkala, že chyba vznikla dnes. Přitom já jsem dokazatelně věděl, že "chyba" trvá již minimálně druhý den. Proč lžou? Proč neodpovídají na dotazy? Co se děje ? Má Air Bank nějaké problémy a chce se zahojit na nepohodlných klientech? 5. Když jsem volal v čtvrtek před pátou. Jedna z ochotnějších operátorek mě chtěla propojit na lidi co to řeší. Ale nikdo tam již nebyl. Tak mají prý zásadní technický problém, a před pátou již nikdo nepracuje? To opravdu? To nevypadá na technický problém. Děkuji

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena