Jak se bránit vysokým exekucím a jednat s personální?

REKLAMA
Běžný účet

Pokračování dotazu č. 8810: Děkuji moc za informace, jste úžasní. Musím s paní personální promluvit. Pokud mi paní personální nevyjde vstříc, jak mám postupovat? Paní si po telefonátu s dotazem jak mi mohou posílat tak málo když jsem matka 3 dětí stále stojí za svým, že je vše správně. I když není, když mám 3 děti a strhávají mi tolik. Je to plus, že se exekuce zbavím aspoň dříve, ale i tak takové peníze které mi strhávaji mi chybí. Teď jsem si rodičovský příspěvek navýšila o 2 000 Kč, tak by byla přednostní exekuce splacena do 2-3 měsíců. Takže pokud nemám jinou přednostní, tak už mi na rodičák nesáhnou? Jak pracovat s paní aby pochopila, že jedná špatně a že mi nemá tolik strhávat? Děkuji moc za odpověď. Jak mi pán radil abych exekuci řešila bankrotem je nesmysl. Kvůli 60 000 Kč max nemusím přeci hned bankrotovat a hrotit to. Na ostatní 2 nedlužím více jak 45 000 Kč dohromady

Dobrý den,

jsme rádi, že se Vám naše bezplatná finanční poradna líbí. Mzdovou účetní je třeba přesvědčit věcnými argumenty (např. můj celkový příjem s rodičovskou je 14 600 Kč, mám 3 vyživované osoby, nezabavitelné minimum je 3 410 Kč, normativní náklady na bydlení pro rok 2020 byly stanoveny na 6 502 Kč - z čehož plyne, že dle výpočtu nezabavitelného minima mi musí zůstávat 12 576 Kč). Nestačí argumentovat pouze "jsem matka 3 dětí, tolik mi přece nemůžete strhávat". Osobní bankrot jsme Vám v předchozím dotazu doporučili, protože jste uvedla, že máte 3 exekuce (nezmínila jste celkovou výši dluhu 60 000 Kč, pro kterou je insolvence samozřejmě zbytečná). S příjmem 16 600 Kč a s nepřednostními pohledávkami Vám bude zůstávat 14 922 Kč. 

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

Nedošlo k zaúčtování platby pojistného

18.5.2024 Banka

Pokračování dotazu č. 23528: Dobrý den, děkuji za rychlou a vstřícnou odpověď. Ale nesouhlasím s ní. Tedy alespoň z větší části. Jediné co si z ní vezmu, je že s trestním oznámením počkám ještě týden. I když už jsem na policii psal, nepodal jsem ještě trestní oznámení. Jestli je to opravdu chyba, tak tak fatální chybu do dvou týdnů určitě musí banka opravit, Jinak ať to rovnou zabalí. Výhrady k odpovědi: 1. Ten název vlákna, který jste mu dali je nesmysl. Protože kdyby jste můj dotaz přečetl pozorně, dozvěděl by jste se, že oni mi sumu pojistného strhli z běžného účtu. Jenom jaksi si tu strhnutou sumu nechali a nezaplatili pojistné. Což mně zařadilo mezi dlužníky. 2. Co je to za banku, která udělá chybu, co může klientům zničit život a není schopná ji minimálně 5 dní opravit. Kdo může takové bance věřit, že ho neokrade? 3. Ty banality co píšete o skóringu bank jsou hezké a jasné každému. To je takový front face. Ale proč tedy když je to takové dobromyslné, proč tedy banky odmítají zveřejnit své skóringové algoritmy? A hlavně zařazení do registrů? Ale to jsem odbočil. Na to nečekám odpověď. Já další půjčku ani nepotřebuji. Jenom jsem to používal jako kontrolu, že je s mým skóringem vše v pořádku. To chci vidět jak to ti břídilové v Air Bank (jestli opravdu jde o technickou chybu) zase dají do správného stavu. 4. Jestli opravdu jde o technickou chybu, proč se to stalo jenom u jednoho úvěru? Mám i jiný. A hlavně proč neodpovídají na moje dotazy položené přes jejich aplikaci a emailem? Jediné co jsem se dozvěděl je na infolince. Tam mi vysloveně lhali. Volal jsem jeden den. Operátorka mi papouškovala to co Vy - že jde o technickou chybu, o které vědí. Nic víc nebyla ochotná říct. Pak jsem volal druhý den. A jiná operátorka mi sprostě lhala. Zopakovala, že jde o technickou chybu a že oni vědí. Ale zřetelně sprostě lhala když říkala, že chyba vznikla dnes. Přitom já jsem dokazatelně věděl, že "chyba" trvá již minimálně druhý den. Proč lžou? Proč neodpovídají na dotazy? Co se děje ? Má Air Bank nějaké problémy a chce se zahojit na nepohodlných klientech? 5. Když jsem volal v čtvrtek před pátou. Jedna z ochotnějších operátorek mě chtěla propojit na lidi co to řeší. Ale nikdo tam již nebyl. Tak mají prý zásadní technický problém, a před pátou již nikdo nepracuje? To opravdu? To nevypadá na technický problém. Děkuji

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena