Banky.cz Bankovní poradna zdarma Exekuce a insolvence #10364, Podepsala jsem přímou vykonavatelnost exekuce

Podepsala jsem přímou vykonavatelnost exekuce, Exekuce a insolvence

REKLAMA
Běžný účet

Pokračování dotazu č. 10359: Nemam insolvenci, vse bylo v poradku, radne jsem platila a nemela jsem zadny problem do doby nez jsem se rozhodla po smrti manzela prodat byt. Nikde jsem s nim nerucila v tu chvili kdyz byla v katastru plomba na prepsani noveho majitele mi tato spolecnost pujcku zesplatnila, pry po poruseni podminek a razem pozadovala do 3 dnu 60 000 Kc i s nejakyma pokutama atd. Ihned jsem se obratila na advokata, ze nikde bytem nerucim. Bylo mi advokatem doporuceno uhradit penize do jistiny, tedy jsem doplatila cca 15 000 Kc s tim, ze byl na mne spachan podvod do ktereho byl zatahnuty i notar, jelikoz jsem podepsala uznani dluhu s vykonavatelnosti, ale v ruce mam jine papiry a tehdy mi notar nechtel dat papiry a kdyz jsem o ne zadala, tak mi nebylo ani ted vyhoveno. Chci se tedy zeptat, jiz nemam zadne dluhy, vse jsem zaplatila z prodeje bytu a koupila si mensi byt. Jen me strasi porad tohle, ze se nebudu moc branit a diky te vykonavatelnosti mam strach ze dostanu exekuci bez soudu. Je tohle tedy mozne? Nebo to musi jit k soudu, i kdyz je tam vykonavatelnost? Dekuji za odpoved.

Dobrý den,

pro provedení exekuce musí věřitel získat exekuční titul, což může být rozhodnutí soudu nebo Vámi podepsaný notářský zápis o přímé vykonavatelnosti (s podepsaným notářským zápisem věřitel už k soudu nemusí, neboť tato listina nahrazují soudní rozhodnutí). 

Pro příště důrazně doporučuji si peníze půjčovat pouze u bank. Na trhu máme přes 30 bank, které Vám ochotně půjčí za 4-7% bez rizika takovýchto podvodů a absurdních smluvních pokut. 

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

Nedošlo k zaúčtování platby pojistného

18.5.2024 Banka

Pokračování dotazu č. 23528: Dobrý den, děkuji za rychlou a vstřícnou odpověď. Ale nesouhlasím s ní. Tedy alespoň z větší části. Jediné co si z ní vezmu, je že s trestním oznámením počkám ještě týden. I když už jsem na policii psal, nepodal jsem ještě trestní oznámení. Jestli je to opravdu chyba, tak tak fatální chybu do dvou týdnů určitě musí banka opravit, Jinak ať to rovnou zabalí. Výhrady k odpovědi: 1. Ten název vlákna, který jste mu dali je nesmysl. Protože kdyby jste můj dotaz přečetl pozorně, dozvěděl by jste se, že oni mi sumu pojistného strhli z běžného účtu. Jenom jaksi si tu strhnutou sumu nechali a nezaplatili pojistné. Což mně zařadilo mezi dlužníky. 2. Co je to za banku, která udělá chybu, co může klientům zničit život a není schopná ji minimálně 5 dní opravit. Kdo může takové bance věřit, že ho neokrade? 3. Ty banality co píšete o skóringu bank jsou hezké a jasné každému. To je takový front face. Ale proč tedy když je to takové dobromyslné, proč tedy banky odmítají zveřejnit své skóringové algoritmy? A hlavně zařazení do registrů? Ale to jsem odbočil. Na to nečekám odpověď. Já další půjčku ani nepotřebuji. Jenom jsem to používal jako kontrolu, že je s mým skóringem vše v pořádku. To chci vidět jak to ti břídilové v Air Bank (jestli opravdu jde o technickou chybu) zase dají do správného stavu. 4. Jestli opravdu jde o technickou chybu, proč se to stalo jenom u jednoho úvěru? Mám i jiný. A hlavně proč neodpovídají na moje dotazy položené přes jejich aplikaci a emailem? Jediné co jsem se dozvěděl je na infolince. Tam mi vysloveně lhali. Volal jsem jeden den. Operátorka mi papouškovala to co Vy - že jde o technickou chybu, o které vědí. Nic víc nebyla ochotná říct. Pak jsem volal druhý den. A jiná operátorka mi sprostě lhala. Zopakovala, že jde o technickou chybu a že oni vědí. Ale zřetelně sprostě lhala když říkala, že chyba vznikla dnes. Přitom já jsem dokazatelně věděl, že "chyba" trvá již minimálně druhý den. Proč lžou? Proč neodpovídají na dotazy? Co se děje ? Má Air Bank nějaké problémy a chce se zahojit na nepohodlných klientech? 5. Když jsem volal v čtvrtek před pátou. Jedna z ochotnějších operátorek mě chtěla propojit na lidi co to řeší. Ale nikdo tam již nebyl. Tak mají prý zásadní technický problém, a před pátou již nikdo nepracuje? To opravdu? To nevypadá na technický problém. Děkuji

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena