Jak rozpoznat podvodné půjčky a co dělat, když jsem už poslal peníze?

REKLAMA
Nejlevnější půjčka od Zonky
26.11.2022 Půjčka

Dobrý den, požádal jsem o půjčku na adrese mufis-kapela.com. Zaslali mi smlouvu k podpisu, poté naskenovat zpět s podpisem. Poté mi přišel e-mail, že mám zaplatit 6500,- na účet. Viz. mail: Smlouvu o půjčce musíme nejprve ověřit u notáře. Jedná se o částku 6500 Kč, která bude použita na zaplacení kolku a poplatků notáře. Měli byste také vědět, že jakákoli žádost o půjčku vyžaduje, aby byly poplatky hrazeny předem; i na úrovni banky. Zde je platební adresa Název účtu: Eva číslo účtu: 311257516/0300 IBAN: CZ46 0300 0000 0003 1125 7516 BIC: CEKOCZPP Poznámka: Po provedení platby nám zašlete doklad o převodu. Tak jsem jim napsal, že každá seriozní společnost poplatky dopředu nevybírá, ať si to strhnou z půjčky. Myslíte, že se jedná o podvod? Co dělat, kdybych poslal peníze a půjčku od nich nedostal vyplácenou? Děkuji za odpověď či radu.

Dobrý den,

samozřejmě se jedná o podvod. Komunikaci s podvodníky ihned přerušte a žádné peníze jim neposílejte. Potřebujete půjčit peníze? Požádejte o bankovní půjčku s RPSN 6-10% (dnes si půjčíte 10 000 Kč, za rok vrátíte 11 000 Kč). Chcete se snadno a rychle dostat do exekuce a osobního bankrotu? Požádejte o nebankovní půjčku s RPSN až 3 000 % (dnes si půjčíte 10 000 Kč, za rok vrátíte 300 000 Kč). Nemalá část nabídek na nebankovní půjčky jsou podvody, viz váš případ (podvodníci z Vás jen tahají smyšlené poplatky).

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

Nedošlo k zaúčtování platby pojistného

18.5.2024 Banka

Pokračování dotazu č. 23528: Dobrý den, děkuji za rychlou a vstřícnou odpověď. Ale nesouhlasím s ní. Tedy alespoň z větší části. Jediné co si z ní vezmu, je že s trestním oznámením počkám ještě týden. I když už jsem na policii psal, nepodal jsem ještě trestní oznámení. Jestli je to opravdu chyba, tak tak fatální chybu do dvou týdnů určitě musí banka opravit, Jinak ať to rovnou zabalí. Výhrady k odpovědi: 1. Ten název vlákna, který jste mu dali je nesmysl. Protože kdyby jste můj dotaz přečetl pozorně, dozvěděl by jste se, že oni mi sumu pojistného strhli z běžného účtu. Jenom jaksi si tu strhnutou sumu nechali a nezaplatili pojistné. Což mně zařadilo mezi dlužníky. 2. Co je to za banku, která udělá chybu, co může klientům zničit život a není schopná ji minimálně 5 dní opravit. Kdo může takové bance věřit, že ho neokrade? 3. Ty banality co píšete o skóringu bank jsou hezké a jasné každému. To je takový front face. Ale proč tedy když je to takové dobromyslné, proč tedy banky odmítají zveřejnit své skóringové algoritmy? A hlavně zařazení do registrů? Ale to jsem odbočil. Na to nečekám odpověď. Já další půjčku ani nepotřebuji. Jenom jsem to používal jako kontrolu, že je s mým skóringem vše v pořádku. To chci vidět jak to ti břídilové v Air Bank (jestli opravdu jde o technickou chybu) zase dají do správného stavu. 4. Jestli opravdu jde o technickou chybu, proč se to stalo jenom u jednoho úvěru? Mám i jiný. A hlavně proč neodpovídají na moje dotazy položené přes jejich aplikaci a emailem? Jediné co jsem se dozvěděl je na infolince. Tam mi vysloveně lhali. Volal jsem jeden den. Operátorka mi papouškovala to co Vy - že jde o technickou chybu, o které vědí. Nic víc nebyla ochotná říct. Pak jsem volal druhý den. A jiná operátorka mi sprostě lhala. Zopakovala, že jde o technickou chybu a že oni vědí. Ale zřetelně sprostě lhala když říkala, že chyba vznikla dnes. Přitom já jsem dokazatelně věděl, že "chyba" trvá již minimálně druhý den. Proč lžou? Proč neodpovídají na dotazy? Co se děje ? Má Air Bank nějaké problémy a chce se zahojit na nepohodlných klientech? 5. Když jsem volal v čtvrtek před pátou. Jedna z ochotnějších operátorek mě chtěla propojit na lidi co to řeší. Ale nikdo tam již nebyl. Tak mají prý zásadní technický problém, a před pátou již nikdo nepracuje? To opravdu? To nevypadá na technický problém. Děkuji

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena