Banky.cz Bankovní poradna zdarma Daně #16210, Potřebuji komplexní daňové poradenství

Potřebuji komplexní daňové poradenství, Daně

REKLAMA
Běžný účet
29.12.2021 Daně

Dobrý den, prosím o Vaše rady, informace na internetu mi připadají bohužel nejasné pro můj případ. Budu Vám vděčná za odpověď. Jsem OSVČ (hlavní činnost) a mám dotazy ohledně kryptoměn, daňového přiznání / paušální daně a kompenzačního bonusu. 1) Kryptoměny – v roce 2021 jsem nakoupila přes Revolut několik různých kryptoměn v různých hodnotách. Prodala jsem pouze Bitcoin. Pokud by byla hodnota nakoupených kryptoměn číslo X, hodnota nakoupeného Bitcoinu Y a hodnota prodaného Bitcoinu Z, jaká je daň z prodeje kryptoměn za rok 2021? Je to Z-Y x 15 % (nebo již 23 %)? V prohlášení má být zapsána celá částka zisku, nebo jen daň? 2) V případě, že budu i v roce 2022 nakupovat/prodávat kryptoměny (zisk nepřesáhne 10 000 Kč), je možné platit paušální daň a dále již nepodávat daňové přiznání, nebo je nutné jej i tak podat právě kvůli kryptoměnám? 3) Kompenzační bonus – dne 1. 12. jsem vystavila fakturu za služby poskytnuté v listopadu, jsem malý podnikatel, nemám podvojné účetnictví, tzn. nikde neuvádím DUZP. Platba mi dorazila v prosinci (nelišila se moc od předchozích měsíců). Mám nárok na kompenzační bonus za prosinec, když jsem v měsíci prosinci měla nulový příjem (tedy nebudu v lednu – po konci měsíce prosince) fakturovat společnostem vůbec nic, nicméně spadla mi do něj faktura a platba za listopad? (jedná se o služby v oblasti gastronomie a hotelnictví) Budu Vám moc vděčná za informace!

Dobrý den,

děkujeme za Váš zájem. Všechny vaše dotazy Vám rád zpracuje náš daňový specialista za 980 Kč. V případě zájmu mne prosím kontaktujte přes email petr.jermar@banky.cz

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

Nedošlo k zaúčtování platby pojistného

18.5.2024 Banka

Pokračování dotazu č. 23528: Dobrý den, děkuji za rychlou a vstřícnou odpověď. Ale nesouhlasím s ní. Tedy alespoň z větší části. Jediné co si z ní vezmu, je že s trestním oznámením počkám ještě týden. I když už jsem na policii psal, nepodal jsem ještě trestní oznámení. Jestli je to opravdu chyba, tak tak fatální chybu do dvou týdnů určitě musí banka opravit, Jinak ať to rovnou zabalí. Výhrady k odpovědi: 1. Ten název vlákna, který jste mu dali je nesmysl. Protože kdyby jste můj dotaz přečetl pozorně, dozvěděl by jste se, že oni mi sumu pojistného strhli z běžného účtu. Jenom jaksi si tu strhnutou sumu nechali a nezaplatili pojistné. Což mně zařadilo mezi dlužníky. 2. Co je to za banku, která udělá chybu, co může klientům zničit život a není schopná ji minimálně 5 dní opravit. Kdo může takové bance věřit, že ho neokrade? 3. Ty banality co píšete o skóringu bank jsou hezké a jasné každému. To je takový front face. Ale proč tedy když je to takové dobromyslné, proč tedy banky odmítají zveřejnit své skóringové algoritmy? A hlavně zařazení do registrů? Ale to jsem odbočil. Na to nečekám odpověď. Já další půjčku ani nepotřebuji. Jenom jsem to používal jako kontrolu, že je s mým skóringem vše v pořádku. To chci vidět jak to ti břídilové v Air Bank (jestli opravdu jde o technickou chybu) zase dají do správného stavu. 4. Jestli opravdu jde o technickou chybu, proč se to stalo jenom u jednoho úvěru? Mám i jiný. A hlavně proč neodpovídají na moje dotazy položené přes jejich aplikaci a emailem? Jediné co jsem se dozvěděl je na infolince. Tam mi vysloveně lhali. Volal jsem jeden den. Operátorka mi papouškovala to co Vy - že jde o technickou chybu, o které vědí. Nic víc nebyla ochotná říct. Pak jsem volal druhý den. A jiná operátorka mi sprostě lhala. Zopakovala, že jde o technickou chybu a že oni vědí. Ale zřetelně sprostě lhala když říkala, že chyba vznikla dnes. Přitom já jsem dokazatelně věděl, že "chyba" trvá již minimálně druhý den. Proč lžou? Proč neodpovídají na dotazy? Co se děje ? Má Air Bank nějaké problémy a chce se zahojit na nepohodlných klientech? 5. Když jsem volal v čtvrtek před pátou. Jedna z ochotnějších operátorek mě chtěla propojit na lidi co to řeší. Ale nikdo tam již nebyl. Tak mají prý zásadní technický problém, a před pátou již nikdo nepracuje? To opravdu? To nevypadá na technický problém. Děkuji

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena