Banky.cz Bankovní poradna zdarma Půjčka #3982, Půjčka na auto a exekuce

Půjčka na auto a exekuce, Půjčka

REKLAMA
Nejlevnější půjčka od Zonky
31.10.2017 Půjčka

Pokračování dotazu č. 3981: Dobrá a jak tedy mám dojíždět do práce? Práci mám na dobu neurčitou, staré auto dosloužilo a potřebuji dojíždět do práce, jedu na tří-směnný provoz. Tak kde tedy mám vzít peníze, min. 35 000 Kč na auto, co už vydrží? Od nějaké nebankovní společnosti, to si rovnou můžu dát oprátku na krk. Mám před-schválené úvěry u své banky (výpočet z toho, co mi chodí na účet).

Dobrý den,

děkuji za doplnění. Spotřebitelský úvěr na auto, kterým dojíždíte do práce, určitě dává velmi dobrý smysl. Je to svým způsobem investice, která Vám umožní vydělat další peníze. Problém je v tom, že exekuce, pozdní splácení a ostatní finanční prohřešky jsou zaznamenávány v registrech dlužníků. A solidní věřitel (banky či lepší nebankovní poskytovatelé úvěrů jako Home Credit či Cofidis) Vám se záznamem v registrech nepůjčí po dobu 4-5 let od data posledního prohřešku. Ruku na srdce, Vy sama byste půjčila své peníze někomu, kdo byl nedávno v exekuci?

Máte pravdu v tom, že sáhnout po půjčce od nesolidního nebankovního poskytovatel úvěrů (malé neznámé firmy inzerující "půjčíme všem, i bez příjmu a se záznamy v registrech") je cestou do pekel. Pokud Vám vaše současná banka skutečně poskytne přislíbené před-schválené úvěry, pak je to jednoznačně výhra. Ale s největší pravděpodobností dojde při žádosti k zamítnutí, neboť tyto před-schválené rámce jsou počítány automaticky z obratu na účtu. A až při následné žádosti o půjčku banka nahlíží do registrů.

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

Nedošlo k zaúčtování platby pojistného

18.5.2024 Banka

Pokračování dotazu č. 23528: Dobrý den, děkuji za rychlou a vstřícnou odpověď. Ale nesouhlasím s ní. Tedy alespoň z větší části. Jediné co si z ní vezmu, je že s trestním oznámením počkám ještě týden. I když už jsem na policii psal, nepodal jsem ještě trestní oznámení. Jestli je to opravdu chyba, tak tak fatální chybu do dvou týdnů určitě musí banka opravit, Jinak ať to rovnou zabalí. Výhrady k odpovědi: 1. Ten název vlákna, který jste mu dali je nesmysl. Protože kdyby jste můj dotaz přečetl pozorně, dozvěděl by jste se, že oni mi sumu pojistného strhli z běžného účtu. Jenom jaksi si tu strhnutou sumu nechali a nezaplatili pojistné. Což mně zařadilo mezi dlužníky. 2. Co je to za banku, která udělá chybu, co může klientům zničit život a není schopná ji minimálně 5 dní opravit. Kdo může takové bance věřit, že ho neokrade? 3. Ty banality co píšete o skóringu bank jsou hezké a jasné každému. To je takový front face. Ale proč tedy když je to takové dobromyslné, proč tedy banky odmítají zveřejnit své skóringové algoritmy? A hlavně zařazení do registrů? Ale to jsem odbočil. Na to nečekám odpověď. Já další půjčku ani nepotřebuji. Jenom jsem to používal jako kontrolu, že je s mým skóringem vše v pořádku. To chci vidět jak to ti břídilové v Air Bank (jestli opravdu jde o technickou chybu) zase dají do správného stavu. 4. Jestli opravdu jde o technickou chybu, proč se to stalo jenom u jednoho úvěru? Mám i jiný. A hlavně proč neodpovídají na moje dotazy položené přes jejich aplikaci a emailem? Jediné co jsem se dozvěděl je na infolince. Tam mi vysloveně lhali. Volal jsem jeden den. Operátorka mi papouškovala to co Vy - že jde o technickou chybu, o které vědí. Nic víc nebyla ochotná říct. Pak jsem volal druhý den. A jiná operátorka mi sprostě lhala. Zopakovala, že jde o technickou chybu a že oni vědí. Ale zřetelně sprostě lhala když říkala, že chyba vznikla dnes. Přitom já jsem dokazatelně věděl, že "chyba" trvá již minimálně druhý den. Proč lžou? Proč neodpovídají na dotazy? Co se děje ? Má Air Bank nějaké problémy a chce se zahojit na nepohodlných klientech? 5. Když jsem volal v čtvrtek před pátou. Jedna z ochotnějších operátorek mě chtěla propojit na lidi co to řeší. Ale nikdo tam již nebyl. Tak mají prý zásadní technický problém, a před pátou již nikdo nepracuje? To opravdu? To nevypadá na technický problém. Děkuji

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena