Dobry den, kde si mohu stezovat na banku? Dne 30.10. 2019 jsem vkladala pres 40 000 Kc na svuj ucet v mBank do bankomatu za pomoci pracovnice mBank. Jeste pred vlozenim penez jsem se zeptala, jestli bankomat funguje. Dve slecny rekly, ze ano, ale ta jedna priznala, ze den predtim byl taky nejaky problem s bankomatem. Jedna mi nabidla pomoc a sla se mnou k bankomatu. Mela jsem v ruce vice penez v obalce, tak jsem z ni odebrala cast, tu jsem vlozila do bankomatu, ale vrchni 1 000 Kc byla trochu nakrivo, tak jsem ji chtela ja nebo ta pracovnice banky narovnat, ale bankomat nahle penize sebral a napsal, ze je ma transakce zablokovana! Ptala jsem se, co mam delat a kolegyne z banky mi rekla, ze si mam sama zavolat na mLinku banky. Zacala jsem nadavat, ze oni jsou snad povinni tohle vyresit, ze bankomat neni muj. Pak tam prisli jeste dva panove a ten jeden mi arogantne sdelil, ze bankomat funguje, ze mi to muze predvest a vlozil tam 200 Kc. Taky mi sdelil, ze si mam ja sama zavolat do banky. Tak jsem odesla s nadavanim domu a ihned volala do banky. Pri zavolani do banky tam maji nastaveny automat, mele neco o pujckach, to me nezajima, a potom ze pokud jsem jejich klientem zvolte cislo. To jsem udelala, pak to chtelo dalsi cisla, trikrat jsem to zkusila, ale bez uspechu. Tak jsem zvolila, ze nejsem jejich klientem, ale opet bez pomoci. Byla jsem zoufala, co mam delat, provolala jsem 200 Kc, bez uspechu, tak jsem chtela jejich email, ze jim napisu stiznost. To jsem udelala, a doufala, ze se mi nekdo ozve. Opet nikdo! Tak jsem znovu volala do mBank, konecne tam byl nekdo normalni a rekl mi, ze se mnou sepise reklamaci. To taky udelal po telefonu za 38 min a stalo me to dalsi 100 Kc. Z banky mi jen napsali, ze se ma zalezitost resi a muze to trvat az 35 dnu! To snad ne! Banka prece nemuze me penize takhle blokovat! Poradte mi, kde si mohu na postup teto internetove mBank stezovat! Penize jsem vkladala 30.12. 2019 v 10.07 hod ve Frydku, Na Prikope 3727 a dopud je nemam, ani potvrzeni o vlozene castce! Dekuji
Dobrý den,
dle Vámi popsané situace výše k žádnému pochybení na straně banky nedošlo. Naopak všichni postupovali přesně tak jak měli. Při problému s bankomatem, kdy je z účtu odečteno/přičteno více/méně peněz než kolik jste skutečně vybrala/vložila (nebo se transakce zaúčtovala dvakrát, zapomněla jste peníze z bankomatu vybrat, atd.) si musíte podat reklamaci. Banka reklamaci prošetří (to může trvat i 30-60 dnů, neboť banka kontroluje technické záznamy z bankomatu) a v případě oprávněnosti reklamace provede korekci zůstatku na účtu (peníze připíše). Pracovník pobočky toto s Vámi na místě v žádném případě řešit nemůže (nemůže rozebrat bankomat a začít prozkoumávat technické záznamy a stav stroje). Reklamaci lze sepsat po telefonu v řádu minut, určitě není nutné provolávat hodiny. Nicméně voláte-li více a častěji, doporučuji si sjednat neomezený tarif, který s trochou šikovného vyjednávání seženete i za 400 Kč.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.
Dobrý den, narazila jsem na internetu na přivýdělek od společnosti Helm & Nagel. Snažím se zjistit nějaké informace, zdali se jedná o podvodnou firmu či nikoliv. Hloupě jsem tam vložila nemalé peníze a teď je nemohu dostat zpět. Protože stále chtějí nějaké poplatky. Nemate zkušenost s touto institucí? Děkuji
Dobrý den, 13. května jsem byl po 5 letech vymazán z insolvenčního rejstříku. Požádal jsem banku o úvěr na auto, ale zamítli mi to z důvodu, že mě v tom rejstříku ještě viděli. Ale já jsem se díval a nejsem tam. Jak to, že banka mě tam vidí a já ne? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, prosím o radu. Přišla mi zprava od ins. správce, že mám již druhý měsíc nedostatečný příjem i na placení odměny správce (strhli mi 900 Kč a 360 Kč). A že musím doplatit dluh a zároveň řešit situaci, aby se dál neopakovala. Nevím co dělat, jsem samoživitelka a nemohu chodit na jiné směny. Opravdu nevím co by se stalo, kdyby mi zrušili oddlužení.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.
Dlouhé roky Češi inflaci příliš nevnímali. Ceny zboží a služeb totiž rostly pozvolným tempem. Zlom nastal až v roce 2022, kdy inflace meziročně vzrostla o hrozivých 15,1 procenta, což byla nejhorší hodnota od roku 1993. Kupní síla peněz v uplynulých dvou letech klesla a domácnosti i firmy si dnes za své nákupy výrazně připlatí. Přečtěte si, co je inflace, jaké jsou její příčiny, jak se v uplynulých letech vyvíjela a co vše ovlivňuje.
Poohlížíte se po půjčce, která se dá označit jako nejvýhodnější? Pak vítejte v článku, který vám jednoduchou cestou ukáže, jak vybrat půjčku právě pro vás. Každý, kdo plánuje úvěr, samozřejmě chce jen tu nejvýhodnější půjčku. A to je správně. Vybavte se důležitými informacemi, bez nichž se výběr nejvýhodnější půjčky zkrátka nemůže obejít.
Ještě před několika lety se mluvilo o investování do nemovitostí jako o jedné z nejvýhodnějších investic vůbec. S růstem úrokových sazeb v minulých letech však zájem o investiční nemovitosti ochladl. Postupný pokles úrokových sazeb v letošním roce šel ale ruku v ruce s opětovným zvýšeným zájmem o nemovitosti ze strany investorů. Jsou tedy opravdu nemovitosti vhodnou investiční příležitostí?