Banky.cz Bankovní poradna zdarma Půjčka #7263, Zesplatněná nebankovní půjčka

Zesplatněná nebankovní půjčka, Půjčka

REKLAMA
Nejlevnější půjčka od Zonky
7.8.2019 Půjčka

Dobry den, brala jsem si pujcku u spolecnosti skyloan lucrum, castka byla 14 000 Kc. Prvni splatka byla kveten, mam radne zaplaceny kveten, cerven a v cervenci jsem platbu zasilala, ale vratila se mi zpet. To jsem zjistila vcera a zaslala tedy obratem znovu,  tedy bylo po splatnosti 28 dni, nicmene mne nikdo nekontaktoval ze platba nedorazila a nez jsem nato prisla, tak mi behem vecela psala inkasni agentura finio a ted chteji po mne 42 011 Kc. Chci se tedy zeptat, co delat v teto situaci. Ve smlouve je jasne napsane, ze pokud je dluh 40 dni po splatnosti, bude zesplatneni. Jenze to bylo 28 dni a uz to predali. Muzete mi poradit? Budu si najimat advokata kvuli tomu a take v teto zalezitosti budu kontaktovat narodni banku a ceskou obchodni inspekci. Myslite, ze mam nejakou sanci? Dekuji moc za odpoved

Dobrý den,

jestliže bylo ve smlouvě ujednáno zesplatnění po 40 dnech prodlení a Vy jste se opozdila pouze o 28 dní, pak byste měla soudní spor vyhrát. Soud (advokát) Vás ale bude stát spoustu času, úsilí a peněz. Zvažte, nakolik bylo rozumné si půjčovat 14 000 Kč u nebankovní společnosti. Nebylo lepší si vůbec nepůjčovat? Jestliže opravdu nebylo zbytí, nebylo rozumnější požádat o půjčku v bance? Nebankovní půjčky nejsou cestou ke štěstí. Riskovat mnoho problémů pro pouhých 14 000 Kč se Vám nemohlo vyplatit.

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

Nedošlo k zaúčtování platby pojistného

18.5.2024 Banka

Pokračování dotazu č. 23528: Dobrý den, děkuji za rychlou a vstřícnou odpověď. Ale nesouhlasím s ní. Tedy alespoň z větší části. Jediné co si z ní vezmu, je že s trestním oznámením počkám ještě týden. I když už jsem na policii psal, nepodal jsem ještě trestní oznámení. Jestli je to opravdu chyba, tak tak fatální chybu do dvou týdnů určitě musí banka opravit, Jinak ať to rovnou zabalí. Výhrady k odpovědi: 1. Ten název vlákna, který jste mu dali je nesmysl. Protože kdyby jste můj dotaz přečetl pozorně, dozvěděl by jste se, že oni mi sumu pojistného strhli z běžného účtu. Jenom jaksi si tu strhnutou sumu nechali a nezaplatili pojistné. Což mně zařadilo mezi dlužníky. 2. Co je to za banku, která udělá chybu, co může klientům zničit život a není schopná ji minimálně 5 dní opravit. Kdo může takové bance věřit, že ho neokrade? 3. Ty banality co píšete o skóringu bank jsou hezké a jasné každému. To je takový front face. Ale proč tedy když je to takové dobromyslné, proč tedy banky odmítají zveřejnit své skóringové algoritmy? A hlavně zařazení do registrů? Ale to jsem odbočil. Na to nečekám odpověď. Já další půjčku ani nepotřebuji. Jenom jsem to používal jako kontrolu, že je s mým skóringem vše v pořádku. To chci vidět jak to ti břídilové v Air Bank (jestli opravdu jde o technickou chybu) zase dají do správného stavu. 4. Jestli opravdu jde o technickou chybu, proč se to stalo jenom u jednoho úvěru? Mám i jiný. A hlavně proč neodpovídají na moje dotazy položené přes jejich aplikaci a emailem? Jediné co jsem se dozvěděl je na infolince. Tam mi vysloveně lhali. Volal jsem jeden den. Operátorka mi papouškovala to co Vy - že jde o technickou chybu, o které vědí. Nic víc nebyla ochotná říct. Pak jsem volal druhý den. A jiná operátorka mi sprostě lhala. Zopakovala, že jde o technickou chybu a že oni vědí. Ale zřetelně sprostě lhala když říkala, že chyba vznikla dnes. Přitom já jsem dokazatelně věděl, že "chyba" trvá již minimálně druhý den. Proč lžou? Proč neodpovídají na dotazy? Co se děje ? Má Air Bank nějaké problémy a chce se zahojit na nepohodlných klientech? 5. Když jsem volal v čtvrtek před pátou. Jedna z ochotnějších operátorek mě chtěla propojit na lidi co to řeší. Ale nikdo tam již nebyl. Tak mají prý zásadní technický problém, a před pátou již nikdo nepracuje? To opravdu? To nevypadá na technický problém. Děkuji

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena