Banky.cz Články Komerční sdělení Do zahraničí jen s cestovním pojištěním

Do zahraničí jen s cestovním pojištěním

Cestovní pojištění je ve srovnání s tím, co nás stojí dovolená, korunová záležitost a šetřit na něm se nevyplácí. Navíc, když si jej můžete sjednat snadno a rychle on-line.

REKLAMA

    Spoléhat jen na evropský průkaz zdravotního pojištění, díky kterému mají občané ČR nárok na lékařsky nezbytnou péči v zemích EU, je risk. A podobně je tomu i u některých pojištění poskytovaných k platebním kartám.

    Evropský průkaz zdravotního pojištění neplatí v cizině ve všech zdravotnických zařízeních, v některých zemích platí dokonce jen v těch státních. Ze zdravotního pojištění jsou hrazeny náklady na lékařskou péči pouze do výše kalkulované pro ČR. Jelikož u nás je zdravotnická péče většinou levnější, je třeba se připravit na doplatky, a to v řádu tisíců i statisíců korun. Ze svého budete muset uhradit také převoz do zdravotnického zařízení, případně zpět do České republiky.

    ProCesty až na 5 milionů a pro děti zdarma

    Právě teď před prázdninami zavedla pojišťovna Wüstenrot novinky, které ocení především rodiny s dětmi. Až dvě děti budou mít pojištění zdarma. V balíčku Cestovatel 3, který je určen pro náročné klienty, zvýšila limit u léčebných výloh na 5 mil. korun. S ním mohou její klienti cestovat po celém světě bez obav, že při vážném onemocnění nebo úrazu vyžadujícím speciální léčení nebo náročnou operaci v zahraničí, budou muset něco doplácet.

    Ke všem balíčkům lze sjednat připojištění rizikových sportů, zásahu horské služby v SR a storna zájezdu. Jednorázové pojištění je vhodné pro všechny klienty, kteří v cizině tráví jen dovolenou s rodinou a necestují často individuálně.

    Roční

    Klientům, kteří do zahraničí vyjíždějí často, se vyplatí roční cestovní pojištění. Nemusí tak před každou cestou myslet na to, aby si uzavřeli pojištění, ani na to, jak dlouhou dobu (nepřekračující 90 dnů) v cizině stráví. Roční pojištění je v rozsahu Cestovatel 3 a navíc obsahuje i zásah horské služby na Slovensku.

    Asistenční služby

    Klientům Wüstenrotu poskytuje komplexní asistenční služby společnost Europ Assistence s celosvětovou působností. Asistenční centrála je dostupná 24 hodin denně. Servis zajišťují speciálně vyškolení pracovníci, se kterými se klienti samozřejmě domluví česky. Telefonní číslo asistenční služby doporučujeme uložit do mobilního telefonu a kartičku od pojišťovny s číslem pojistky mít pokud možno stále u sebe.

    Informace uváděné  v tomto článku jsou určeny výhradně k marketingovým a propagačním účelům, a i proto nepředstavují návrh na uzavření smlouvy (nabídku).

    Zdroj: Wüstenrot (PR)

    REKLAMA

    KOMENTÁŘE k článku Do zahraničí jen s cestovním pojištěním

    Zatím nejsou přidány žádné komentáře. Podělte se s námi o Váš názor.

    Přidejte nový komentář

    Mohlo by vás zajímat

    Fond NEMO je nově v režimu dlouhodobého investičního produktu

    Lokální investiční nemovitostní fond NEMO je nově v režimu dlouhodobého investičního produktu neboli DIP. Klientům tak nabízí další alternativu k existujícím penzijním fondům a doplňkovému penzijnímu spoření. Stát chce nově podporovat zodpovědné občany, kteří se nebudou spoléhat pouze na státní důchodový systém. 

    Kam investovat peníze v roce 2024

    Rozhodování o tom, kam investovat peníze, je důležitou součástí správy osobních financí a může otevřít cestu k finančnímu zabezpečení a růstu majetku.

    Chtějte erudovaného a současně přívětivého pojišťovacího poradce

    Když člověk řeší otázky spojené s pojištěním, je důležité mít na blízku někoho, na koho se může spolehnout – nejde totiž o nic menšího než o ochranu milionových hodnot v oblasti majetku, života a zdraví. Profesionálně vyškolený a empatický poradce dokáže ušetřit spoustu času a starostí.

    Nejlepší pojišťovací poradkyně na světě je z České republiky

    Skutečný zájem o klienta a zároveň inovativní přístup k partnerství s ním – to hodnotí prestižní mezinárodní soutěž Global Advisor Excellence Contest, které se účastní více než 160 000 pojišťovacích poradců skupiny Generali. Tuto obrovskou konkurenci za sebou nechala Jana Šestáková z Generali České pojišťovny. Dokázala, že umí nejlépe reagovat na vyvíjející se potřeby klientů a zároveň jako poradce dokáže efektivně využívat dostupné digitální nástroje.


    Obliba privátních značek i slevových kuponů stále roste – jedná se o způsoby, jak čeští spotřebitelů bojují s inflací

    Prodeje spotřebního a rychloobrátkového zboží privátních značek v České republice stoupají – v současnosti tvoří celou čtvrtinu celkového trhu. Navíc téměř tři ze čtyř spotřebitelů plánují kupovat privátní značky i po stabilizaci ekonomiky, vyplývá z průzkumu provedeného společností Promo-Codes. Oblibě se také čím dál více těší slevové kupony a propagační kódy.

    Z naší bankovní poradny

    Pojmy ve slovníku

    Srovnáváme hypotéky od

    © Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena