Trinity Bank aktuálně nabízí nejvyšší úročení na spořicím účtu na trhu. Reagovala tak na prudké zvýšení sazeb České národní banky a již po několikáté zvýšila sazbu na spořicím účtu na 2,58 % p.a.
Jedná
se v tuto chvíli o nejvyšší úrokovou sazbu na trhu bez omezení. Tato
nadstandardní úroková sazba platí pro stávající i nově založené účty Dobrý
klient. Trinity Bank nabízí možnost zajímavě spořit bez jakéhokoliv omezení
výše vkladu i jakýchkoliv dalších podmínek a při tom mít finance kdykoliv k dispozici.
Spořicí účet Dobrý klient s úrokovou sazbou 2,58 % p.a. je tak skvělou
možností, jak lze alespoň částečně bránit prudce rostoucí inflaci.
„V souladu s naší strategií opět zvyšujeme sazby. Již čtvrtstoletí se zaměřujeme na nadstandardní zhodnocení financí našich klientů a snažíme se na vývoj trhu reagovat vždy obratem,“ uvedl k dalšímu zvýšení sazeb zakladatel Trinity Bank Radomír Lapčík.
„ČNB nečekaně razantně zvýšila úrokové sazby a jedná se o nejvýraznější jednorázové zvýšení úrokové sazby od června 1997, což bankám otevírá prostor pro citelné navýšení úročení vkladů klientů. Trinity Bank reaguje mezi tuzemskými bankami nejrychleji a nejvelkoryseji, když nově nabízí nejvyšší úrok na spořicím účtu na trhu 2,58 % p.a.,“ komentuje Lukáš Kovanda, člen Národní ekonomické rady vlády a hlavní ekonom Trinity Bank.
Více informací ke spořicímu účtu naleznete zde.
Lokální investiční nemovitostní fond NEMO je nově v režimu dlouhodobého investičního produktu neboli DIP. Klientům tak nabízí další alternativu k existujícím penzijním fondům a doplňkovému penzijnímu spoření. Stát chce nově podporovat zodpovědné občany, kteří se nebudou spoléhat pouze na státní důchodový systém.
Rozhodování o tom, kam investovat peníze, je důležitou součástí správy osobních financí a může otevřít cestu k finančnímu zabezpečení a růstu majetku.
Skutečný zájem o klienta a zároveň inovativní přístup k partnerství s ním – to hodnotí prestižní mezinárodní soutěž Global Advisor Excellence Contest, které se účastní více než 160 000 pojišťovacích poradců skupiny Generali. Tuto obrovskou konkurenci za sebou nechala Jana Šestáková z Generali České pojišťovny. Dokázala, že umí nejlépe reagovat na vyvíjející se potřeby klientů a zároveň jako poradce dokáže efektivně využívat dostupné digitální nástroje.
Prodeje spotřebního a rychloobrátkového zboží privátních značek v České republice stoupají – v současnosti tvoří celou čtvrtinu celkového trhu. Navíc téměř tři ze čtyř spotřebitelů plánují kupovat privátní značky i po stabilizaci ekonomiky, vyplývá z průzkumu provedeného společností Promo-Codes. Oblibě se také čím dál více těší slevové kupony a propagační kódy.
KOMENTÁŘE k článku Trinity Bank opět zvyšuje úrokové sazby. Nyní na spořicím účtu 2,58 % ročně
Zatím nejsou přidány žádné komentáře. Podělte se s námi o Váš názor.